Les mer nedenfor for å finne ut om din bestilling kan returneres, samt hvordan dette gjøres. 


1. Kan bestillingen min returneres? 
Vi stiller vise krav til en retur, sørg for at ALLE vilkår nedenfor er oppfylt før du går videre. Vist ikke risikerer du at returen din ikke går igjennom. 
  • Varen må være i samme stand som da du mottok den
  • Alt av lapper og manualer som fulgte med skal også returneres
  • Du kan returnere pakken i 60 dager etter den ble levert.

Dersom du kan oppfylle alle disse 3 punktene kan du gå videre til steg 2.

2. Varsle oss
Nederst på denne siden er det et kontaktskjema. Vennligst fyll ut dette med årsak til retur, du vil motta en bekreftelse fra oss så fort denne er behandlet. Dersom du ikke varsler oss vil vi ikke godkjenne returen.

3. Fyll ut angrerettskjema
Dette skal legges ved i returen din, du finner angrerettskjemaet nedenfor. (Får du ikke levert dette fysisk med pakken kan det også sendes på mail til oss)

Fyll ut angrerettskjema og legg ved i returen.

4. Send bestillingen i retur!
Når alle tidligere steg er gjort, og du har fått bekreftelse fra oss på e-post - kan du sende inn din retur. 

Vi anbefaler deg å ta bilder av pakken før du sender den av gårde, få også med fraktetiketten fra posten. Dette tilfelle det skulle oppstå skader, eller dersom pakken skulle forsvinne under sendingen. 

Viktig: Hjemmedekor dekker kun returkostnadene på reklamasjoner saker, men det forutser at kunden benytter seg av en returlapp som har blitt gitt av Hjemmedekor.

Pakken skal returneres i original emballasjen sin til:

Hjemmedekor.no
Syrinvegen 6D
7059 Jakobsli