Les gjennom de vanligste spørsmålene rundt produkt, frakt og retur. Finner du ikke svar på det du lurer på, kan du kontakte oss nederst på siden.

BESTILLING

Vi kan ikke garantere noe, men kontakt vår kundesupport raskest mulig. Vi vil prøve å kansellere din bestilling før den er sendt fra vårt lager.

Dersom bestillingen din er behandlet, har vi ikke muligheten til å kansellere bestillingen.

Dersom du har bestilt flere varer hos oss, så er det mulig at disse sendes fra forskjellig leverandører. Det vil si at de kan komme i ulike forsendelser, og kan derfor ankomme til forskjellige tidspunkter.

Hvis dette skjer, ikke få panikk, resten av bestillingen din kommer kort tid etterpå

Vær oppmerksom på at det ikke er nødvendig å kontakte vårt kundeserviceteam i dette tilfellet. Men hvis du opplever betydelige forsinkelser, ta gjerne kontakt.

Vi beklager dette på det sterkeste!

Skulle det hende at du har mottatt feil produkt i din bestilling, kontakt kundesupport med informasjonen nedenfor snarest mulig.

  • Ordrenummer.
  • Navn på produkt(er) du skulle ha mottatt.
  • Navn på feil produkt(er) du mottok.
  • Et bilde av feil produkt(er) du mottok.

Når vi har mottatt denne informasjonen, sørger vi for at problemet blir løst raskest mulig.

Skulle det hende at du har mottatt et ødelagt produkt i din bestilling, kontakt kundesupport med informasjonen nedenfor snarest mulig.

  • Ordrenummer.
  • Navn på ødelagt produkt.
  • Et tydelig bilde av feil/skade samt en beskrivelse.
  • Bilde av fraktetikett

Når vi har mottatt denne informasjonen, vil vi jobbe med deg for å løse dette raskest mulig.

FRAKT & LEVERING

Vares som bestilles hos oss sendes vanligvis innen 1 - 2 virkedager. Leveringstiden på varer som er lagerført er normalt 7 - 20 arbeidsdager (avhengig av hvor i landet produktet skal sendes).

OBS! Lengere leveringstid kan forekomme, alt ut fra hvilket produkt som er bestilt, samt etterspørsel på daværende tidspunkt!

Vi samarbeider med flere fabrikker og leverandører i Kina. Bestillinger sendes direkte fra vår leverandør. Grunnen til det er å redusere lagerkostnader, overproduksjon og til slutt gi deg som kunde en bedre pris.


Det er enkelt! Når bestillingen din er sendt, vil du motta en e-post med sporingslenken din. Da kan du følge bestillingen din, til den er levert.

Dersom du har bestilt flere varer hos oss, så er det mulig at disse sendes fra forskjellig leverandører. Det vil si at de kan komme i ulike forsendelser, og kan derfor ankomme til forskjellige tidspunkter.

Hvis dette skjer, ikke få panikk, resten av bestillingen din kommer kort tid etterpå

Vær oppmerksom på at det ikke er nødvendig å kontakte vårt kundeserviceteam i dette tilfellet. Men hvis du opplever betydelige forsinkelser, ta gjerne kontakt.

RETUR

For å returnere din bestilling, følg vår returside.

PS: Pass på at vilkår for retur oppfylles, hvis ikke tar vi ikke i mot din retur.

Behandlingstiden vil varierere ut i fra valgt fraktselskap. Vi kan ikke behandle din retur før den er ankommet vårt lager.

Når vi har mottatt returen din, vil behandlingstid variere fra 3-10 dager avhengig av pågang.

PS: Fra returen er behandlet, og eventuelt godkjent kan det ta ytterlige 3-5 dager før refusjonen vises på kontoen din.

Hvis du ikke har mottatt informasjon fra oss om at returen din er behandlet, 14 virkedager fra du sendte den vennligst kontakt vår kundesupport med følgende informasjon:

  • Ordrenummeret ditt.
  • Ditt navn og e-postadresse.
  • Sporingsnummeret.
  • Bevis på porto, for eksempel en kvittering.

Vi vil da prøve å løse saken ditt så raskt og effektivt som mulig.

Vi tilbyr for øyeblikket ikke 'gratis' returer. Vi gir ikke refusjon på portokostnader som opprinnelig ble betalt da du bestilte, om det er tilfellet.

Har vi ikke mottatt din retur, er det vanskelig for oss å behandle denne.

Kontakt vår kundesupport, så skal prøve å løse saken din fortløpende. Uten portokvitteringen kan vi ikke behandle noen returforespørsler hvis returen har gått tapt under transport tilbake til vårt lager.

KONTAKT OSS